Goethe-Institut z komputerowcami reklamuje „niemiecki dla wymagających”

Bohaterami nowej kampanii reklamowej warszawskiego Goethe-Institutu, realizowanej pod hasłem „Niemiecki dla wymagających”, są maniacy komputerów. Akcję przygotowało leniva studio.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Goethe-Institut z komputerowcami reklamuje „niemiecki dla wymagających”

Maniacy komputerów jako bohaterowie kampanii Goethe-Institutu dołączają do fanów „Star Treka”, steampunkowców i motocyklistów (zobacz reklamy z nimi), a także krasnala (więcej na ten temat).

grafika

Obecna akcja reklamowa obejmuje plakaty i ulotki w warszawskich klubokawiarniach, na uczelniach i w akademikach, a także aktywności w mediach społecznościowych.

Za kreację i realizację kampanii oraz zakup mediów na jej potrzeby odpowiada leniva studio.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię