Goldenline.pl z logowaniem przez LinkedIn

Serwis społecznościowo-rekrutacyjny Goldenline.pl wprowadził możliwość rejestracji i logowania za pomocą konta na konkurencyjnym portalu LinkedIn. Ma to być ułatwieniem dla użytkowników.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Goldenline.pl z logowaniem przez LinkedIn

Do tej pory założenie konta i logowanie się na Goldenline.pl możliwe było poprzez klasyczną rejestrację, a od 2012 roku także z użyciem konta facebookowego. Obecnie można to robić także z wykorzystaniem swojego konta na LinkedIn.

- To przede wszystkim uproszczenie życia użytkownikowi. Niezależnie w jakim serwisie zmieni informacje o sobie, będzie miał on pewność, że pracodawca oglądający jego profil na Goldenline widzi aktualne dane - komentuje Mariusz Gralewski, prezes Goldenline.pl. - Ludzie korzystają z różnych serwisów typu Facebook, Twitter, LinkedIn, tworząc w nich także swoje profile zawodowe. Chcemy dać im możliwość połączenia tych profili w jeden. Dzięki temu pracodawcy nie będą musieli szukać kandydatów w kilku serwisach, ale będą mieć dostęp do ich danych w jednym miejscu - opisuje.

Gralewski zapowiada, że w br. mocno rozbudowane zostaną profile pracodawców na Goldenline.pl. - Pojawią się w nich informacje o procesach rekrutacyjnych w danej firmie, średnich zarobkach oraz bardziej precyzyjne opinie - stwierdza.

W listopadzie ub.r. Goldenline.pl odwiedziło 1,58 mln polskich użytkowników, a LinkedIn - 831 tys. (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Canal+ jak Netflix. Dostęp tylko w jednym domu

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Biedronka przegrała w sądzie. Ogromna kara za "Tarczę antyinflacyjną"

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z