GoldenLine z ocenami pracodawców od pracowników

W serwisie GoldenLine użytkownicy zyskali możliwość wystawiania ocen swoim byłym i obecnym pracodawcom. Mogą też deklarować, że chcieliby pracować w określonej firmie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Oceny od pracowników zostały wprowadzone na GoldenLine.pl w zmienionych profilach firm. Opisy zostały w nich skrócone, a na tablicy automatycznie pojawiają się informacje o rozpoczęciu pracy lub zmianie stanowiska w danej firmie przez użytkowników. Wszystkie dane są widoczne na jednej stronie, co ma ułatwić ich przeglądanie i poprawić czytelność.

W odświeżonych profilach firm byli i obecni pracownicy mogą im wystawiać hasłowe oceny, określając plusy i minusy pracy w danym miejscu. Zalety to przykładowo wynagrodzenie, atmosfera, możliwość rozwoju i godziny pracy, natomiast wady - ciągły stres, korporacyjność, niska płaca i brak benefitów. Formularz oceny zawiera też pole, w którym można wypisać wskazówki dla pracodawcy, co zrobić, aby pracownikom lepiej się u niego pracowało.

- Analizy wykonane w ub.r. wspólnie z Interaktywnym Instytutem Badań Rynkowych wskazują, że nasz serwis to dla większości internautów przede wszystkim źródło informacji, a zwłaszcza opinii aktualnych lub byłych pracowników, o potencjalnym pracodawcy - uzasadnia Mariusz Gralewski, prezes GoldenLine. - Stawiamy na opinie rzetelne i istotne z punktu widzenia użytkownika, czyli takie, które mogą pomóc innym kandydatom w podjęciu decyzji o rozpoczęciu pracy u danego pracodawcy - dodaje Patryk Pawlikowski, product manager portalu.

grafika

Opinia o pracodawcy, zanim zostanie opublikowana na GoldenLine, musi zostać zaakceptowana przez moderatora. Ponadto powinna być wyważona i zakładać dobrą wolę użytkownika, bo jeśli zawierać będzie tylko negatywne treści, nie pojawi się w serwisie. Taki komentarz może wystawić użytkownik, który ma konto na stronie od co najmniej 6 miesięcy, a w swoim życiorysie zawodowym zaznaczył, że pracował dla danej firmy. Jeśli usunie tę informację z profilu, zniknie też wystawiona przez niego ocena.

Pierwszych 50 tys. nowych profili firmowych zostanie utworzone na GoldenLine automatycznie. Użytkownicy związani danym pracodawcą mogą uzupełniać jego konto o dane takie jak adres czy logotyp. Z kolei firma może wybrać płatną opcję, w której profil staje się jej oficjalną stroną, dzięki czemu może modyfikować wszystkie zawarte na nim treści, oprócz opinii pracowników.

Serwis GoldenLine w sierpniu br. odwiedziło ok. 2,2 mln użytkowników (zobacz szczegółowe dane z Megapanelu).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Nowa spółka Kanału Zero. Od sprzedaży reklam [NASZ NEWS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Aflofarm stawia na digital w pełnej skali. Furman o zmianach w strategii [TYLKO U NAS]

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej

Koniec "Afryka Express", show TVN wraca do Azji. Z Izabellą Krzan w roli prowadzącej