Aplan Media wygrała przetarg biura Rzecznika Praw Dziecka

Agencja Aplan Media wygrała przetarg organizowany przez biuro Rzecznika Praw Dziecka na kampanię społeczną dotyczącą ochrony wizerunku dzieci w sieci - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 3 konkurentów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Aplan Media wygrała przetarg biura Rzecznika Praw Dziecka

Przetarg Rzecznika Praw Dziecka dotyczył opracowania i realizacji ogólnopolskiej kampanii społecznej o charakterze informacyjno-edukacyjnym dotyczącej ochrony wizerunku dziecka w sieci

Obejmował dwa etapy. Pierwszy dotyczył opracowania planu i koncepcji kreatywnej kampanii, przygotowanie brand hero oraz hasła przewodniego i identyfikacji wizualnej dla całej kampanii. Drugi etap z kolei dotyczył przygotowania informacji prasowej o starcie kampanii, opracowania infografik oraz postów, opracowania i wydruku plakatu oraz broszury, opraowania 3 scenariuszy 45 – minutowych zajęć z dziećmi, opracowania artykułów związanych z tematem ochrony dziecka w sieci oraz organizacji kampanii informacyjnej w w dziennikach elektronicznych umożliwiających promocję kampanii.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęły 4 oferty. Złożyły je firmy: Aplan Media (zaproponowała cenę 348,5 tys. zł), 38PR & Content Communications (417 tys. zł), Fabryka Komunikacji Społecznej (425,6 tys. zł) oraz Studio Kreacji (344,4 tys. zł). 

RPD do współpracy wybrał Aplan Media.

Celem kampanii: edukacja i ochrona dzieci

Celem zaplanowanych przez RPD działań jest edukacja rodziców, nauczycieli i młodzieży na temat ryzyk związanych z publikowaniem wizerunków w sieci, informowanie o zapisach prawnych oraz konsekwencjach nielegalnego wykorzystania wizerunku. Kampania ma też zachęcać do przemyślanego udostępniania zdjęć i filmów w mediach społecznościowych, promować dobre praktyki związane z zarządzaniem prywatnością w sieci oraz promować zasady rozsądnego publikowania zdjęć. Z uwagi na to, że problem ochrony wizerunku dziecka w sieci to kwestia złożona i wielowymiarowa, kampania zostanie skierowana zarówno do dzieci, jak i dorosłych - rodziców, nauczycieli i dyrektorów szkół.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem