Goodyear Polska w zimowej kampanii reklamuje opony Goodyear, Dunlop i Dębica (wideo)

Ruszyła zimowa kampania reklamowa opon Goodyear, Dunlop i Dębica (produkowanych przez Grupę Goodyear Polska). Akcję przygotowały agencja GPD Advertising i dom mediowy Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Goodyear Polska w zimowej kampanii reklamuje opony Goodyear, Dunlop i Dębica (wideo)

Kampania marki Goodyear jest oparta na haśle „Made to feel good”, podkreślającym znaczenie wysokiej jakości opon dla komfortu i bezpieczeństwa podróżowania samochodem. W reklamach prezentowany jest nowy model opony - Goodyear UltraGrip 9 - wraz z informacją, że zapewnia ona m.in. krótszą drogę hamowania na śniegu.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (20-sekundowe spoty w TVN i kanałach tematycznych TVP i Polsatu) oraz internecie (bannery i spoty na stronach o tematyce motoryzacyjnej i biznesowej, w wyszukiwarkach i aplikacjach mobilnych).

 

Kampania opon Dunlop Winter Sport 4D podkreśla ich sportowy charakter. Jest prowadzona w internecie: na stronach o tematyce motoryzacyjnej, biznesowej i lifestyle’owej, w aplikacjach mobilnych i na Facebooku.

Z kolei opony Dębica Frigo HP są reklamowane pod hasłem „Na zimę, na wiele zim!”, podkreślającym przede wszystkim ich wyjątkową trwałość. Akcja obejmuje radio (RMF, RMF Maxx, Radio Zet, Trójka, lokalne rozgłośnie radia Złote Przeboje) oraz internet (bannery i reklamy w wyszukiwarkach).

Kreacją wszystkich kampanii (w tym adaptacją globalnych reklam) zajęła się agencja GPD Advertising, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana