Google pozwala na emisję reklam audio przez platformę DoubleClick

Google zapowiedział, że rozpoczął udostępnianie reklam w formacie audio dla wszystkich użytkowników Bid Managera DoubleClick na całym świecie. Dzięki temu marki zyskały możliwość dotarcia do nowej grupy odbiorców korzystających między innymi z muzycznych serwisów streamingowych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Jak informuje Google Bid Manager DoubleClick oferuje teraz narzędzia umożliwiające dotarcie do szerokiej grupy użytkowników korzystających z najpopularniejszych serwisów do streamingu muzyki. Marketerzy zyskali dostęp do zasobów reklamowych Google Play Music, Spotify, Soundcloud i TuneIn – a niedługo także Pandory. Według zapowiedzi zakup reklam audio za pośrednictwem Bid Managera daje markom możliwość zarządzania kampaniami audio i digital z jednego miejsca oraz pomaga dotrzeć do użytkowników w różnych momentach w ciągu dnia.

Według Google nowy format reklam audio to odpowiedź na rosnące wymagania reklamodawców odnośnie skrojonych na miarę rozwiązań audio. Badanie WideOrbit wskazuje, że 85 proc. inwestujących w reklamy radiowe w USA jest zainteresowanych ich zakupem w czasie rzeczywistym, aby lepiej docierać do swoich najważniejszych klientów. Ponad połowa z nich uważa, że zakup reklam w modelu programmatic usprawnia pracę, a 75 proc. że przynosi to korzyści względem optymalizacji w czasie rzeczywistym, jak i raportowania.

Reklamy audio wykupione za pośrednictwem DoubleClick mają pomóc markom dotrzeć do klientów nawet wtedy kiedy akurat nie są zaangażowani w konkretne czynności na ich urządzeniach. W momentach, w których ludzie słuchają muzyki nie są przytłoczeni nadmiarem reklam, co oznacza, że marki obecne akurat w tych chwilach zyskają ich większą uwagę.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia