Greg Ciach business development directorem Platige Image

Do zespołu Platige Image dołączył Greg Ciach, który obejmuje nowo utworzoną funkcję business development director of game dev.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Greg Ciach odpowiadać będzie za rozwój Platige Image w obszarze game development. Jego zadaniem będzie także udział w projektach na styku gier video i filmu.

W ramach swoich nowych obowiązków będzie ściśle współpracował z działem Film Development, m.in. przy tworzeniu, pozyskiwaniu i rozwijaniu projektów, bazujących na już posiadanych jak i pozyskanych prawach autorskich. Kluczową kompetencją na nowo utworzonym stanowisku będzie realizacja zleceń opierających się na silnej narracji oraz cechujących się wysokiej jakości grafiką, równie ważnym celem będzie podkreślanie kluczowych dla graczy walorów rozgrywki.

Greg Ciach w swojej dotychczasowej karierze realizował zlecenia dla czołowych klientów, pełnił też kluczowe funkcje w studiach gamedevowych. Jest pisarzem, projektantem gier oraz  koderem.

Ciach miał okazję doskonalić swoje umiejętności pracując nad tytułami opartymi o marki z kategorii AAA – zlecenia realizował między innymi dla Nokia OVI oraz wydawców takich gier jak: The Sims, Medal of Honor i Need for Speed (łączna liczba pobrań z platformy Nokia OVI  to ponad 50 milionów egzemplarzy). Jako CEO polskiego producenta gier PolyAmorous odpowiedzialny był między innymi za koncepcję oraz pomysł fabularny przygodowej gry Paradise Lost.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały