Group One otwiera agencję Game Changer dla gamingu i e-sportu. Na czele Tomasz Przeździecki

Group One tworzy nową spółkę Game Changer, nastawioną na obsługę branży gamingu i e-sportu. CEO agencji został Tomasz Przeździecki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Group One otwiera agencję Game Changer dla gamingu i e-sportu. Na czele Tomasz Przeździecki

Agencja Game Changer działa w Group One od końca października tego roku.

- W wachlarzu kompetencji, które jako House of Communication rozwijamy pod jednym dachem, nie mogło zabraknąć usług związanych z gamingiem i e-sportem. Nasz pomysł na tę spółkę polega na połączeniu naprawdę unikalnych kompetencji Tomka z ogromnym zapleczem eksperckim, które dotąd zbudowaliśmy w Group One. Od pierwszego dnia oddajemy do jego dyspozycji wszechstronne zasoby - kilkuset ekspertów od kreacji, produkcji, mediów i technologii, a także dostęp do know-how zagranicznych partnerów, takich jak House of Gaming w Dubaju. Tak zmieniamy zasady gry - otwieramy start-up o możliwościach giganta - mówi Marek Żołędziowski, CEO Group One.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/group-one-gfk-best-brands-award-ranking-najlepszych-marek ##

Game Changer dla gamingu i e-sportu

Game Changer oferuje wprowadzanie marek w świat esportu i gamingu na stałe - od kompleksowej strategii, big idea, przez egzekucje z produkcją branded contentu włącznie. Usługi agencji obejmą tworzenie strategii komunikacji w mediach (w tym sponsoring eventów e-sportowych), kreację i produkcję branded content oraz współpracę z influencerami.

Przedstawiciele spółki podkreślają, że agencja jest gotowa na metaverse i cyfrową rzeczywistość, rozwija także usługi  z obszarów AI, robotów i botów, kryptowalut oraz NFT.

Budowaniem nowej agencji zajmie się Tomasz Przeździecki, od wielu lat związany ze środowiskiem gamingu i e-sportu. Przez 13 lat pracował w spółkach GroupM: Guideline, Maxus, Mediacom. Przez ostatni rok skupił się na gamingu i e-sporcie, pracując dla Polsat Games, Frenzy oraz Fantasy Expo.

Przeździecki  ma na koncie projekty realizowane dla takich marek jak: Netflix, Coca Cola, Play, P&G, Adidas, Łomża, Mars, Grupa FCA, Kenwood, Delonghi, Husqvarna, EA, RIOT, Huawei, Nikon, Grupa Mieszko, HBO, Wilkinson, Xiaomi, Alior Bank.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/group-one-ile-zarabia-agencje-salestube-gong-i-value-media ##

- Moment pandemii, dodatkowo zweryfikował fakt, że wielu reklamodawców, zrezygnowała z potrzeby wydatków na eventy, ooh, kino (bo zwyczajnie nie mogli tymi kanałami budować dotarcia). W tym czasie wielu reklamodawców wręcz zwiększyła swoje wydatki w obszarze gamingu, esportu, live streamingu, bo to właśnie one dominowały w ramach konsumpcji mediów wśród konsumentów - mówi dla Wirtualnemedia.pl Tomasz Przeździecki. - Dodatkowo nowe technologie (NFT), cyfrowa rzeczywistość (metaverse) to jednak bardzo młode trendy, które szybką wchodzą w świat przyszłości i tym samym w takim obszarze jak gaming czy esport, pozwalają na wzrost wydatków - dodaje CEO Game Changer.

Game Changer zatrudnia na stałe 3 osoby, jednak projekty dla klientów realizowane są w formule mega zespołów w obrębie całego Group One.

Game Changer realizuje już pierwsze projekty z dużymi klientami. Jednym z nich jest BLIK, który został partnerem transmisji turnieju rangi mistrzostw świata w CS:GO - PGL Major 2021.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek