GroupM wprowadza w Polsce technologię LemonPi

Koncern GroupM, do którego należą domy mediowe MEC, MediaCom, Mindshare i Maxus, wprowadza w Polsce markę technologiczną LemonPi. Umożliwia ona tworzenie dynamicznych kreacji o wysokiej jakości w oparciu o treści pobierane na bieżąco ze stron internetowych reklamodawców.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Jak twierdzą przedstawiciele GroupM, kluczową przewagą konkurencyjną LemonPI jest technologia pozwalająca w czasie rzeczywistym aktualizować dane na kreacji w oparciu o treści, jakie reklamodawca zamieszcza na swojej stronie www. Oznacza to, że klient nie musi dostarczać agencji listy produktów, które mają pojawiać się na reklamie. Niweluje to ryzyko związane z niedostosowaniem reklamy do aktualnej oferty produktów czy promocji cenowych, jakie prowadzi właśnie dany marketer. 

- Drugą kluczową przewagą LemonPi jest możliwość automatycznego tworzenia kreacji wysokiej jakości, a klient poprzez bezpośredni dostęp do narzędzia, może w prosty sposób modyfikować  jej wygląd. Dotąd automatyzacja planowania okupiona była często niższą jakością wizualną oferowanych w Polsce kreacji dynamicznych. Dzięki nowemu rozwiązaniu GroupM reklamodawcy nie będą musieli iść na tego typu kompromisy - zapowiada Tomasz Piątkowski, chief digital officer GroupM Polska.

Lokalnie technologia LemonPI będzie implementowana przez zespół programistów i designerów w ramach struktury GroupM Polska na rzecz klientów domów mediowych Mindshare, MEC, MediaCom i Maxus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana