Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklamowe. Będzie drożej

Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki pakietów reklamowych oraz reklam w wybranych stacjach radiowych, w tym Radia ZET. Ceny w głównych pakietach grupy: Audio Zet Boost i Audio Zet wzrosną średnio o 5,4 proc. Zmiany wejdą w życie 1 września.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklamowe. Będzie drożej
fot. materiały prasowe

W przypadku Radia ZET średnia zmiana wyniesie +5,7 proc. (zmiana średnich cen w paśmie 6-20 od poniedziałku do piątku).

Grupa Eurozet odsyła do raportu Publicis Groupe – “Wydatki reklamowe, dynamika zmian w klasach mediów” – według którego w 1 kw. 2025 roku radio było drugim, tuż po internecie, najszybciej rosnącym medium w Polsce. Dynamikę wzrostu rok do roku oszacowano na 7,1 proc.

Utrzymująca się bardzo dobra koniunktura na rynku radiowym, duży popyt na nasze produkty sprzedażowe, a także działania konkurencji skłoniły nas do wprowadzenia wrześniowych zmian cenników reklamowych Grupy Eurozet – komentuje Maciej Moszczyński, dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet.

Grupa Eurozet powołuje się także na rosnącą słuchalność radia. Zgodnie z badaniami Kantar Polska (Radio Track) w okresie styczeń - lipiec 2025 w stosunku do analogicznego okresu zeszłego roku słuchalność radia wzrosła o 236 tys. osób i wynosiła 18,6 mln osób.

Grupa Eurozet jest obecnie właścicielem największego portfolio radiowego w Polsce, w skład którego wchodzi 9 rozgłośni, w tym Radio ZET, TOK FM, Radio Pogoda, Meloradio i Antyradio. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu