Radio 2025-05-23
9

Grupa Radiowa Time ma dyrektora marketingu

Andrzej Descours, fot. materiały prasowe Grupy Radiowej Time Andrzej Descours, fot. materiały prasowe Grupy Radiowej Time

W Grupie Radiowej Time od czerwca nowo utworzoną funkcję dyrektora komunikacji marketingowej będzie pełnił Andrzej Descours. Z firmą jest związany od 15 lat.

Utworzenie nowego stanowiska pozwoli nam na przygotowanie i realizację spójnej strategii dla wszystkich pięciu marek radiowych funkcjonujących w ramach Grupy ZPR Media z uwzględnieniem ich indywidualnych formatów. Usprawni to również komunikację wewnątrz grupy w zakresie marketingu i promocji i pozwoli nam sprawniej szukać synergii pomiędzy różnymi brandami – uzasadnia w komunikacie Ewa Rosiewicz, prezes Radia Eska i dyrektor generalna Grupy Radiowej Time.

CZYTAJ TEŻ: Radio ZET liderem w Warszawie. RMF FM zyskało najwięcej

– Andrzej z sukcesami od 15 lat kreuje wizerunek stacji nadających pod brandem ESKA i był naturalnym kandydatem na to stanowisko – zaznacza.

Andrzej Descours z Grupą Radiową Time jest związany od 2010 roku. Początkowo był został brand managerem Radia Eska, następnie objął takie stanowisko również dla Eski2 i Eska Rock. Odpowiadał za tworzenie strategii marketingowej tych rozgłośni.

Obecnie do Descoursa będą raportować Agnieszka Piosik, która pozostaje na stanowisku dyrektor promocji Radia VOX FM i Radia Plus, oraz wszyscy specjaliści ds. promocji pracujący dla poszczególnych marek radiowych firmy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Do Grupy Radiowej Time należą Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus. 

Autor: Tomasz Wojtas

praca.wirtualnemedia.pl

Dotrzyj do ponad dwóch milionów czytelników
KOMENTARZE (9) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Strona Główna Newsletter