ASAP&ASAP z digitalową kampanią Grycana na lato

Agencja ASAP&ASAP przygotowała kampanię wspierającą komunikację lodów marki Grycan w mediach digital. Będzie ona obejmować działania na platformach Facebook, Instagram, YouTube, TikTok oraz display i potrwa do końca lata.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
ASAP&ASAP z digitalową kampanią Grycana na lato

Pierwszy flight skupia się na komunikacji lodów o smaku truskawkowym w trzech wariantach - tradycyjnym, sorbecie i wegańskim. Celem kampanii jest wsparcie sprzedaży detalicznej oraz zwiększenie ruchu w lodziarnio-kawiarniach.

Agencja odpowiada za strategię, kreację, produkcję oraz zakup i optymalizację mediów, w tym współpracę z influencerami. To pierwszy wspólny projekt agencji ASAP&ASAP i marki Grycan. I choć ma charakter kampanijny, strony nie wykluczają dalszej współpracy.

- Cieszymy się na rozpoczęcie współpracy z tak ciekawą marką jak Grycan. Jakość lodów Grycana broni się sama, ale wierzymy, że odświeżenie języka wizualnego marki oraz nowe targetowanie komunikatów będzie skutkować pozyskaniem nowych konsumentów. Otwartość klienta na nasze rekomendacje z pewnością przełoży się na wysoką efektywnością kampanii i bezpośredni wzrost sprzedaży - komentuje Dominik Siadak, chief strategy officer / partner w agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA

Republika chce ruszyć w świat ze stacją po angielsku. Sakiewicz chwali się inwestorami z USA