Grzegorz Paraska i Michał Koncikowski zasilili dział kreacji 180heartbeats + Jung v Matt

Do działu kreacji agencji 180heartbeats + Jung v Matt dołączyli senior copywriter Grzegorz Paraska i senior art director Michał Koncikowski.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Team Paraska & Koncikowski wzmocnił zespół dyrektora kreatywnego Bartłomieja Walczuka. 12-osobowym działem kreacji zarządza chief creative officer Mikołaj Sadowski.

Poprzednio jako team Paraska i Koncikowski pracowali w Brasil, gdzie zajmowali się projektami dla marek TUI, Netia, Black Red White i Marvipol. Wcześniej, w agencji Icon Advertising Unlimited, przygotowywali reklamy BTL Ery (obecnie T-Mobile). Łącznie, współpracują od 12 lat.

Grzegorz Paraska w latach 1992 - 2002 był związany z Zespołem Filmowym Skurcz, działającym w kinie offowym. Jest autorem hasła reklamowego Ery "Ciesz się radością".

Michał Koncikowski jest artystą graffiti, tworzy pod pseudonimem FreshOne. Tworzy również plakaty drukowane metodą sitodruku oraz risografii. Od kilku lat jest związany z Brain Damage Gallery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały