„Wiosenne Grzeszki” w nowej reklamie Grześków

2 kwietnia wystartowała wiosenna aktywacja prosprzedażowa promującą ofertę wafli Grześki Mega i Gofree, zorganizowana przez markę Grześki (Colian). Działania wsparte są szeroko zakrojoną kampanią komunikacyjną prowadzoną w kilku kanałach komunikacji.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Wiosenne Grzeszki” w nowej reklamie Grześków

Z początkiem kwietnia ruszyła nowa kampania marki Grześki, promująca słodycze Grześki Mega i Grześki Gofree. W głównych stacjach telewizyjnych, w ramach platformy „Każdy ma swoje Grzeszki”, emitowany jest spot reklamowy, a w sklepach pojawiły się materiały POS.

 - W tym roku kładziemy bardzo duży nacisk na to, aby wszystkie prowadzone działania były komunikowane za pomocą zróżnicowanych kanałów dotarcia. Mowa tu nie tylko o prasie, telewizji czy digitalu, ale także specjalnie zaprojektowanych i przyciągających uwagę konsumentów ekspozytorach ustawionych w sklepach - podkreśla Joanna Kąkol, rzecznik prasowy Colian.

Poza kampanią telewizyjną, akcję wspiera szereg działań promocyjnych realizowanych w internecie, we współpracy z influencerami oraz w punktach sprzedaży w całej Polsce.

Za realizację spotu telewizyjnego odpowiada Mullenlowe Warsaw. Zakup mediów powierzono Initiative. Doradztwo w obszarze public relations zapewnia Kolterman Media Communications.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]