Hand Made zajmie się obsługą Nescafe Dolce Gusto w internecie

Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na obsługę internetową marki Nescafe Dolce Gusto, należącej do Nestlé Polska. Będzie wspierała markę kreatywnie i strategicznie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hand Made zajmie się obsługą Nescafe Dolce Gusto w internecie

Agencja Hand Made będzie zajmować się kompleksową obsługą marki w internecie. Całość działań obejmie strategię obecności w internecie, kreację oraz obsługę mediów społecznościowych.

- O wyborze agencji zadecydował bardzo dobry pomysł kreatywny, wynikający z zaprezentowanej strategii, który idealnie wpisał się w tonality marki Nescafe Dolce Gusto oraz kompleksowo odpowiadał na brief. Nie bez znaczenia były również możliwości graficzne agencji - komentuje Bartosz Orszulak, group product manager w Nestlé Polska.

Współpraca strategiczno-kreatywna rozpoczęła się z wraz z początkiem br. Firmy nie podają na jak długo zawarły umowę, ani też ile i jakie inne agencje uczestniczyły w wygranym przez Hand Made przetargu.

Marka Nescafe Dolce Gusto była ostatnio aktywna reklamowo na poziomie globalnym jesienią ub.r. - promowana była w kampanii pod hasłem „Nie ma nic lepszego od klasyki skomponowanej na nowo”.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]