'Handel by to kupił' w kampanii IBM Express SAP Business All-in-One

W internecine trwa kampania reklamowa IBM Express SAP BusinessAll-in-One - rozwiązania wspomagającego zarządzanie firmamihandlowymi. Akcja przebiega pod hasłem "Handel by to kupił".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania określa IBM Express SAP BusinessAll-in-One - wspólny produkt firm IBM i SAP wspomagającyzarządzanie firmami handlowymi - jako "kompozycję mistrzów".Kreacja żartobliwie wykorzystuje dwuznaczność słowa "handel",pokazując portret kompozytora Georga Friedricha Handla i hasło"Handel by to kupił". Przekaz jest skierowany przede wszystkim dofirm średniej wielkości - zarówno detalistów, jak ihurtowników.

Akcja jest prowadzona od końca czerwca w formie direct mailingu,e-mailingu, ministrony internetowej oraz reklam w sieci. Kampanięprzygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day