'Handel by to kupił' w kampanii IBM Express SAP Business All-in-One

W internecine trwa kampania reklamowa IBM Express SAP BusinessAll-in-One - rozwiązania wspomagającego zarządzanie firmamihandlowymi. Akcja przebiega pod hasłem "Handel by to kupił".

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Internetowa kampania określa IBM Express SAP BusinessAll-in-One - wspólny produkt firm IBM i SAP wspomagającyzarządzanie firmami handlowymi - jako "kompozycję mistrzów".Kreacja żartobliwie wykorzystuje dwuznaczność słowa "handel",pokazując portret kompozytora Georga Friedricha Handla i hasło"Handel by to kupił". Przekaz jest skierowany przede wszystkim dofirm średniej wielkości - zarówno detalistów, jak ihurtowników.

Akcja jest prowadzona od końca czerwca w formie direct mailingu,e-mailingu, ministrony internetowej oraz reklam w sieci. Kampanięprzygotowała agencja reklamowa Ogilvy Action.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"