"Harnaś drwalem"

Nowa kampania telewizyjna marki Harnaś

masz
masz
Udostępnij artykuł:

W piątek, 21 stycznia, ruszyła nowa telewizyjna kampania reklamowa piwa HARNAŚ.

Głównym celem zimowej kampanii jest przekazanie konsumentom walorów marki HARNAŚ, tzn. przedstawić HARNASIA jako piwo konkretne z  góralskim charakterem i rodowodem.

Podobnie jak poprzednie spoty, również ten utrzymany jest w konwencji filmu animowanego, który  w dowcipny i charakterystyczny sposób przedstawia świat marki Harnaś.

W nowym spocie HARNASIOWI, towarzyszy ponownie motyw muzyczny z "Janosika" Jerzego Passendorfera, kojarzony z marką od początku jej obecności na rynku. Pojawia się też obok niego nowa bohaterka filmu - Maryna. 30 sekundowy film reklamowy pt. "Drwal" emitowany będzie na antenach TVP1, TVP2, Polsatu  i TVN.

Kreacja: agencja Red8 Communications Group:Studio produkcyjne: Graffiti Film Sp. z o.oZakup mediów: Initiative Media

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta