Startuje loteria i kampania Harnasia

Ruszyła ogólnopolska loteria marki Harnaś – w wybranych sklepach dostępne będzie promocyjne piwo Harnaś Jasne Pełne, z nagrodami ukrytymi pod kapslami i kluczykami.  Loterię wspierać będzie również kolejna odsłona pełnej akcji i humoru reklamy telewizyjnej, w której bohater pokazuje, jak „złapać” Harnasia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Startuje loteria i kampania Harnasia

Z początkiem lutego wystartowała loteria podkapslowa marki Harnaś, w której do wygrania jest 4-pak lub piwo. Mechanizm jest prosty - wystarczy kupić piwo Harnaś Jasne Pełne w promocyjnej butelce lub puszce i zajrzeć pod kapsel albo kluczyk. Loteria obowiązuje w wybranych sklepach na terenie całego kraju i potrwa do końca lipca. Wspierać ją będzie kampania telewizyjna „Miliony piw do złapania”.

- Harnaś powraca z nagrodami. Po raz kolejny dzielimy się z konsumentami zarówno darmowymi piwami do wygrania w loterii, jak i kolejną częścią przygód naszego bohatera. Reklama nagrana jest w pięknych Tatrach. Nasz główny bohater pokaże widzom, jak najlepiej łapać Harnasia. Co to dokładnie oznacza? Zachęcamy do oglądania i wzięcia udziału w naszej aktywacji – mówi Antoni Wróbel, kierownik marki Harnaś.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/harnas-wspiera-strazakow ##

Harnaś zaskoczony przez żołdaków

W nowym spocie Harnaś zostaje zaskoczony przez grupę żołdaków, którzy chcą go schwytać. Czy im się to uda i jak spróbuje przechytrzyć ich nasz bohater? Lepiej przekonać się na własne oczy. Natomiast tak jak przy poprzednich produkcjach, również i tym razem nie zabraknie humoru, pięknych widoków i dobrego piwa.

Promocja podkapslowa trwać będzie do 31 lipca 2022 r. Reklama będzie emitowana w ogólnopolskiej telewizji i kanałach tematycznych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/15-edycja-loteria-harnas-warunki-promocji-jakie-nagrody ##

Poza kampanią telewizyjną loterię Harnasia wspierać będą działania marki w digitalu, w tym w mediach społecznościowych, na platformach VOD i Youtube oraz materiały POS w punktach sprzedaży.

Spot stworzyła agencja Grey, producentem jest studio Dynamo Film, a za media odpowiada dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"