Harnaś: radość z płynie z gór

Pod hasłem "Radość płynie z gór" rusza najnowsza kampaniawizerunkowa marki Harnaś, która potrwa do czerwca na antenienajwiększych ogólnopolskich stacji telewizyjnych.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

"Reklamę rozpoczyna otwarcie piwa Harnaś, które równocześniejest symbolicznym otwarciem świata Harnasia." - mówi AgnieszkaFilek, Senior Brand Manager marki Harnaś. "Spadające z impetem wodygórskiego wodospadu, wartka akcja filmu, atmosfera wspólnej zabawy- wszystko to przynosi skojarzenia z energią, aktywnością,czerpaniem radości z tego, co dzieje się wokół. To nieprzypadkoweskojarzenie. Harnaś to rześkie, górskie piwo, które przynoszącorzeźwienie, dodaje sił do dalszego działania. Mam nadzieje, żenasi konsumenci sięgając po Harnasia sami się o tym przekonają!" -dodaje Agnieszka Filek.

Autorem kreacji reklamy jest agencja Red8 Communications Group.Reklama została wyprodukowana przez studio filmowe Propeller Film.Animacja przygotowana została przez Studio Alien FX.

15 i 30 sekundowe spoty będą emitowane na antenie największychstacji telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów odpowiada MediaDirection OMD.

Równocześnie z rozpoczęciem kampanii telewizyjnej wprowadzonezostaną spójne z reklamą materiały POS.

Kampania telewizyjna znajdzie odniesienie również na stronyinternetowej marki piwoharnas.pl.

Kampania TV Harnaś: "Radość płynie z gór"Hasło reklamowe: "Radość płynie z gór"Klient: Carlsberg PolskaAgencja: Red8 Communications GroupBranża: PiwoTyp kampanii: TV, wizerunkowaTermin: kwiecień - czerwiec 2008Grupa docelowa: 20-35 lat, mężczyźniDom mediowy: Media Direction OMDDom produkcyjny: Propeller FilmManager projektu: Agnieszka FilekArt director: Tomasz KarelusCopywriter: Mirosław KuliszAccount Directror: Adam NiesłuchowskiAccount Supervisor: Krzysztof DaneckiScenariusz: Red8 Communications GroupReżyseria: Tomasz Karelus.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta