„Harper's Bazaar” i Huffington Post w portfolio Burdy

Grupa Burda ponownie wprowadzi na niemiecki rynek miesięcznik luksusowy „Harper's Bazaar” oraz uruchomi niemieckojęzyczną wersję serwisu internetowego Huffington Post.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Niemiecka edycja „Harper's Bazaar” ukaże się jesienią br. w formie wydania pilotażowego, które wydrukowane zostanie w nakładzie 150 tys. egz. Magazyn regularnie ukazywać się będzie od wiosny 2014 roku. Wydawcą niemieckiej edycji jest joint venture spółek Hubert Burda Media oraz Hearst. „Harper's Bazaar” to jeden z najstarszych i największych magazynów o modzie  na świecie. Założony w Stanach Zjednoczonych w 1867 roku, wydawany jest dziś w 28 krajach. Pismo ukazywało się już w Niemczech w latach 1985-1999. Wtedy jego wydawcą była Grupa Marquarda, która wprowadziła w tym roku ten tytuł także na polski rynek (więcej na ten temat). Z kolei należąca do Burdy spółka Tomorrow Focus uruchomi niemieckojęzyczną edycję portalu Huffington Post, która kierowana będzie do mieszkańców Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Portal, który zadebiutuje jesienią br., będzie z jednej strony serwisem informacyjnym, a z drugiej miejscem wymiany opinii, aktywności blogerów i społeczności online. W Monachium trwa obecnie rekrutacja zespołu redakcyjnego. Serwis Huffington Post został założony w 2005 roku przez Ariannę Huffington. Obecnie należy on do koncernu AOL i jest największym portalem informacyjnym w Stanach Zjednoczonych, posiadającym międzynarodowe edycje m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Francji.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC