„Harper's Bazaar” i Huffington Post w portfolio Burdy

Grupa Burda ponownie wprowadzi na niemiecki rynek miesięcznik luksusowy „Harper's Bazaar” oraz uruchomi niemieckojęzyczną wersję serwisu internetowego Huffington Post.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Niemiecka edycja „Harper's Bazaar” ukaże się jesienią br. w formie wydania pilotażowego, które wydrukowane zostanie w nakładzie 150 tys. egz. Magazyn regularnie ukazywać się będzie od wiosny 2014 roku. Wydawcą niemieckiej edycji jest joint venture spółek Hubert Burda Media oraz Hearst. „Harper's Bazaar” to jeden z najstarszych i największych magazynów o modzie  na świecie. Założony w Stanach Zjednoczonych w 1867 roku, wydawany jest dziś w 28 krajach. Pismo ukazywało się już w Niemczech w latach 1985-1999. Wtedy jego wydawcą była Grupa Marquarda, która wprowadziła w tym roku ten tytuł także na polski rynek (więcej na ten temat). Z kolei należąca do Burdy spółka Tomorrow Focus uruchomi niemieckojęzyczną edycję portalu Huffington Post, która kierowana będzie do mieszkańców Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Portal, który zadebiutuje jesienią br., będzie z jednej strony serwisem informacyjnym, a z drugiej miejscem wymiany opinii, aktywności blogerów i społeczności online. W Monachium trwa obecnie rekrutacja zespołu redakcyjnego. Serwis Huffington Post został założony w 2005 roku przez Ariannę Huffington. Obecnie należy on do koncernu AOL i jest największym portalem informacyjnym w Stanach Zjednoczonych, posiadającym międzynarodowe edycje m.in. w Wielkiej Brytanii, Francji, Włoszech i Francji.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej