Havas Media będzie reklamować Honey Payment

Spółka Honey Payment Group (należy do JR Holding ASI), zawarła umowę z Havas Media na promocję aplikacji DotBee. Łączny budżet projektu to ok. 3 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Havas Media będzie reklamować Honey Payment

Przedmiotem umowy jest realizacja kampanii Honey Payment w celu pozyskania nowych subskrybentów aplikacji DotBee. Kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z wykorzystaniem Google Marketing Platform, Google Ads, Facebook Ads oraz LinkedIn Ads. 

Łączny budżet akcji to do 3 mln zł w dwóch etapach, z czego 0,3 mln zł w pierwszym. 

Honey Payment wybrała Havas Media do promocji swojego rozwiązania czatów specjalistycznych na rynkach zagranicznych. - Celem zaplanowanej kampanii jest sprzedaż subskrypcji naszej aplikacji DotBee na poziomie 30-50 tys. użytkowników z miesięcznym abonamentem na poziomie 22 dolarów, co sumarycznie może przynieść przychód przekraczający 20 mln zł w ciągu roku. Chcemy też zwiększyć rozpoznawalność naszej marki na rynkach zagranicznych – deklaruje Grzegorz Szulik, prezes zarządu i założyciel Honey Payment.

Pierwszy etap kampanii jest przewidziany na 3 miesiące, a cała kampania w sumie na maksymalnie 8 miesięcy.  

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały