Havas Media przejmuje od Blue449 globalny budżet mediowy Pumy

Puma, producent odzieży i obuwia sportowego, wybrała dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) do globalnej obsługi mediowej. Wcześniej współpracowała w tym zakresie z Blue449 (Publicis Media).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Havas Media rozpocznie współpracę z Pumą od stycznia 2019 roku. Będzie globalnie odpowiadać m.in. za planowanie i zakup mediów.

Agencja wygrała przetarg koordynowany przez firmę ID Comms. Uczestniczyła w nim dotychczasowa agencja mediowa Pumy, Blue 449 (Publicis Media). Liczby i nazw pozostałych jego uczestników nie ujawniono.

Przetarg był elementem nowej strategii firmy, która ma na celu zmianę podejścia do marketingu konsumenckiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady