Havas Media wygrywa przetarg na obsługę Red Bulla

Agencja Havas Media zwyciężyła w regionalnym przetargu na obsługę mediową marki napojów energetycznych Red Bull. Oznacza to, że brand wraca do współpracy z agencją po ponad rocznej przerwie, w czasie której obsługiwany był przez Mindshare (GroupM/WPP).

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Agencja Havas Media zwyciężyła w przetargu na kompleksowe planowanie i zakup mediów marki Red Bull. Przetarg prowadzony był regionalnie i obejmował obsługę mediową na dziewięciu rynkach regionu CEE/CIS i krajów bałtyckich.

Po dokładnym przeanalizowaniu wszystkich ofert, przedstawiciele Red Bull zdecydowali się na kontynuację współpracy na rynku litewskim, łotewskim i estońskim oraz rozpoczęcie jej na kolejnych sześciu – w Polsce, Bułgarii, Grecji, Gruzji, Azerbejdżanie i Kazachstanie.

Za prowadzenie przetargu odpowiedzialny był polski oddział Havas Media i Renata Wasiak-Sosnowska, CEO Havas Media. Klienta obsługiwać będzie zespół Beaty Orkwiszewskiej, business unit managing partner w Havas Media.

Obsługa mediowa Red Bull przez Havas Media rozpoczęła się w 2007 r. i trwała nieprzerwanie do grudnia 2019 r. Wtedy w wyniku przetargu budżet mediowy marki przejęła agencja Mindshare (GroupM/WPP).

Dzięki wygranej Red Bull wraca do Havas Media po blisko dwóch latach, a współpraca obejmie kompleksowe planowanie, optymalizację i zakup wszystkich mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana