Havas Worldwide Warsaw będzie pracować dla platformy nc+

Platforma nc+ podpisała umowę o współpracy z Havas Worldwide Warsaw. Do zadań agencji należy opracowanie strategii działań komunikacji marketingowej marek nc+ oraz Canal+ w obszarze digital marketingu.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Platforma zdecydowała się na zatrudnienie agencji w związku z rozbudową działań marketingowych w internecie i potrzebą głębszego angażowania widzów. Firma Havas Worldwide Warsaw została wybrana w przetargu, ale przedstawiciele nc+ nie ujawniają, jakie jeszcze agencje brały w nim udział. 

W ramach współpracy eksperci Havasa z obszaru digital marketingu będą odpowiadać za koncepcję i kompleksową realizację projektów internetowych z wykorzystaniem kreacji oraz innowacyjnych rozwiązań e-marketingowych.

- O wyborze tej agencji zdecydowało doskonałe zrozumienie roli mediów elektronicznych, które angażują widzów i pozwalają pełniej przeżywać prezentowane na głównym ekranie treści. Widoczne to było już w pierwszej zrealizowanej wspólnie z nami kampanii - promocji wyjątkowego wydarzenia jakim jest „El Clasico” - mówi Jan Wykrytowicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i badań w nc+.

Kampania „Moje El Clásico” przygotowana na potrzeby promocji meczu FC Barcelona - Real Madryt. Poza opracowaniem koncepcji strony internetowej i przeprowadzeniem kampanii internetowej, agencja była także pomysłodawcą wprowadzenia alternatywnego komentarza. Transmisja meczu oprócz standardowego, neutralnego komentarza, dawała także możliwość wyboru jednego z dwóch alternatywnych: probarcelońskiego lub promadryckiego.

Umowa z Havas Worldwide Warsaw została podpisana na czas nieokreślony. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady