Headlines Porter Novelli z Gillette

Headlines Porter Novelli rozpoczyna działania w ramachmiędzynarodowego projektu dla marki Gillette Procter & Gamble.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Firma Headlines została zaangażowana do międzynarodowegoprojektu PR dla marki Gillette, Procter & Gamble, którego celemjest koordynacja działań i wdrażanie wspólnych strategii markiGillette we wszystkich krajach CEEMEA (Central & EasternEurope, Middle East and Africa) - regionu EuropyŚrodkowo-Wschodniej, Bliskiego Wschodu i Afryki.

Oprócz Headlines w projekcie uczestniczą firmy Porter Novelli zRosji, Turcji oraz ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich,koordynowane przez biuro w Londynie.

Międzynarodowy projekt ma na celu maksymalizację efektywnościdziałań PR z nastawieniem na międzykulturową wymianę doświadczeń,która pozwoli na lepsze zrozumienie potrzeb odbiorców markiGillette w poszczególnych krajach regionu.

Osobą odpowiedzialną za projekt jest Monika Mendel-Wiszowata,account director działu Consumer, Headlines Porter Novelli.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy