Headlines z Triadą

Agencja Headlines Brand & Corporate Communication rozpoczęła współpracę z największym biurem podróży w Polsce - TRIADA

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kontrakt przewiduje roczną obsługę z zakresu media relations i doradztwa komunikacyjnego.

Od stycznia 2005 roku Headlines Brand & Corporate Communication będzie wdrażać strategię komunikacyjną dla TRIADY. Działania skupiać się będą na komunikowaniu pozycji, osiągnięć finansowych i wizerunkowych oraz promowaniu oferty firmy - największego, a przy tym bazującego wyłącznie na polskim kapitale, biura podróży w Polsce. W ten sposób TRIADA rozpocznie stałą komunikację z dziennikarzami i będzie budować swoją obecność w mediach, dzięki prowadzeniu stałych relacji i dostarczaniu ważnych informacji.

TRIADA jako największe i najsilniejsze biuro podróży w Polsce będzie także informować o sytuacji i najważniejszych wydarzeniach na polskim rynku turystycznym.

Wszystkich dziennikarzy zainteresowanych otrzymywaniem informacji dotyczących TRIADY lub polskiego rynku turystycznego zachęcamy do kontaktu.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK