Heineken z akcją muzyczną na Spotify

Marka piwa Heineken rozpoczęła ambientowo-kontentową kampanię, której częścią jest platforma muzyczna Spotify i działania na siłowniach sieci CityFit. Za cały koncept, planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom, zaś za działania w serwisie Spotify – Httpool Polska.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heineken z akcją muzyczną na Spotify

Prowadzone działania są elementem szerszej kampanii prowadzonej pod hasłem „Teraz Możesz”, wspierającej bezalkoholowe piwo Heineken 0.0, która obejmie m.in. także telewizję i digital. Cała kampania potrwa do marca.

Za realizację kampanii odpowiada agencja mediowa Starcom, we współpracy z agencjami reklamowymi Media Nation i Artegence, natomiast za komunikację z wykorzystaniem Spotify - Httpool, który jest wyłącznym partnerem reklamowym Spotify w Polsce.

Dzięki współpracy marki z CityFit, klienci klubów tej sieci będą mogli zapoznać się z playlistą przygotowaną przez Heinekena 0.0 - marka będzie obecna ambientowo we wszystkich 24 lokalach sieci. W wybranych lokalizacjach planowane są też działania samplingowe.

grafika

Heineken 0.0 proponuje 4 dedykowane playlisty na Spotify, stworzone do towarzyszenia słuchaczom w różnych okazjach (korzystanie z siłowni, jazda autem, gotowanie oraz impreza). Każda playlista ma unikalny adres, do którego można dotrzeć przez kod, stworzony za pomocą specjalnego autorskiego narzędzia.

W ramach akcji na Spotify emitowane są kampanie display marki Heineken 0.0. Reklamy mają za zadanie promować z jednej strony produkt Heineken 0.0, a z drugiej - playlisty tematyczne na Spotify, stworzone pod profilem marki „Teraz Możesz”, należącym do Heinekena (profil oraz playlisty przygotowała agencja Artegence).Na podstawie tej segmentacji powstały 4 osobne playlisty.

Kampania display na Spotify zapewnia przekierowanie do strony produktu Heineken 0.0. Na szafkach w szatniach klubów CityFit pojawiły się specjalne kody Spotify, umożliwiające odsłuchanie i zaobserwowanie dedykowanej playlisty muzycznej na oficjalnym koncie kampanii „Teraz Możesz” w Spotify. Marka będzie również promować swoje pozostałe playlisty w swoich social mediach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski

Czołowy reporter odchodzi z Wirtualnej Polski