Heinz w kampanii "Ketchup Fraud" pokazuje oszustwa restauratorów

Producent ketchupu, firma Heinz rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych kampanię pod hasłem "Ketchup Fraud", w której pokazuje, jak restauratorzy oszukują napełniając butelki Heinz produktami innych marek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heinz w kampanii "Ketchup Fraud" pokazuje oszustwa restauratorów

Heinz rozpoczął amerykańską kampanię „Ketchup Fraud”, w której humorystycznie wykorzystuje slogan marki „To musi być Heinz”.

Posty w mediach społecznościowych, reklamy drukowane i wielkoformatowe reklamy na billboardach OOH w Nowym Jorku i Chicago przedstawiają sceny, w których pracownicy restauracji napełniają butelki Heinza gorszym substytutem ketchupu. Reklamy opatrzone są dopiskiem: „Nawet jeśli to nie jest Heinz, to musi być Heinz”.

Megan Lang, Heinz North American marketing director, powiedziała, że ​​kampania została oparta na spostrzeżeniach znalezionych w „prostym, ale potężnym” filmie opublikowanym na Snapchat, w którym pokazano, jak ktoś w restauracji uzupełnia butelkę ketchupu Heinz inną marką.

- Zastanawialiśmy się, jaki jest lepszy sposób na wyrażenie naszego podstawowego przekonania marki, że„ To musi być Heinz ”, niż po prostu wzmocnienie istniejącego zachowania konsumentów w wspierający i zabawny sposób - dodała Lang.

Heinz w ramach kampanii zachęca konsumentów, by odwiedzali restauracje, które ich zdaniem mogą popełniać „oszustwa związane z ketchupem”. Jeżeli takowe znajdą, proszeni są o oznaczanie ich na swoich profilach na Instagramie. Heinz obiecuje, że skontaktuje się z lokalami, które będą najczęściej oznaczane. Firma zapewnia, że chodzi jej o zapewnienie jej konsumentom ketchupu najwyższej jakości przy jednoczesnym wsparciu lokalnej gastronomii.

grafika

Już w artykule z 2000 roku w "Wall Street Journal" Heinz ujawnił, że co najmniej 20 proc. restauracji, z którymi rozmawiała firma, przyznało się do uzupełniania swoich butelek ketchupem, który nie pochodził od Heinza, co dowodzi, że „oszustwo związane z keczupem” nie jest nowym zjawiskiem.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"