Heinz w kampanii "Ketchup Fraud" pokazuje oszustwa restauratorów

Producent ketchupu, firma Heinz rozpoczęła w Stanach Zjednoczonych kampanię pod hasłem "Ketchup Fraud", w której pokazuje, jak restauratorzy oszukują napełniając butelki Heinz produktami innych marek.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Heinz w kampanii "Ketchup Fraud" pokazuje oszustwa restauratorów

Heinz rozpoczął amerykańską kampanię „Ketchup Fraud”, w której humorystycznie wykorzystuje slogan marki „To musi być Heinz”.

Posty w mediach społecznościowych, reklamy drukowane i wielkoformatowe reklamy na billboardach OOH w Nowym Jorku i Chicago przedstawiają sceny, w których pracownicy restauracji napełniają butelki Heinza gorszym substytutem ketchupu. Reklamy opatrzone są dopiskiem: „Nawet jeśli to nie jest Heinz, to musi być Heinz”.

Megan Lang, Heinz North American marketing director, powiedziała, że ​​kampania została oparta na spostrzeżeniach znalezionych w „prostym, ale potężnym” filmie opublikowanym na Snapchat, w którym pokazano, jak ktoś w restauracji uzupełnia butelkę ketchupu Heinz inną marką.

- Zastanawialiśmy się, jaki jest lepszy sposób na wyrażenie naszego podstawowego przekonania marki, że„ To musi być Heinz ”, niż po prostu wzmocnienie istniejącego zachowania konsumentów w wspierający i zabawny sposób - dodała Lang.

Heinz w ramach kampanii zachęca konsumentów, by odwiedzali restauracje, które ich zdaniem mogą popełniać „oszustwa związane z ketchupem”. Jeżeli takowe znajdą, proszeni są o oznaczanie ich na swoich profilach na Instagramie. Heinz obiecuje, że skontaktuje się z lokalami, które będą najczęściej oznaczane. Firma zapewnia, że chodzi jej o zapewnienie jej konsumentom ketchupu najwyższej jakości przy jednoczesnym wsparciu lokalnej gastronomii.

grafika

Już w artykule z 2000 roku w "Wall Street Journal" Heinz ujawnił, że co najmniej 20 proc. restauracji, z którymi rozmawiała firma, przyznało się do uzupełniania swoich butelek ketchupem, który nie pochodził od Heinza, co dowodzi, że „oszustwo związane z keczupem” nie jest nowym zjawiskiem.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu