Heinz zmienia etykietę ketchupu

Po raz pierwszy od 40 lat firma Heinz zmieniła etykietę swojegoketchupu.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem odświeżenia etykiety jest podkreślenie, że ketchup Heinzazawiera tylko świeże i naturalne składniki - informuje serwis BrandRepublic.

Na przedzie wszystkich butelek, pod obrazkiem prezentującympulchnego pomidora na pnączu, pojawi się nowy slogan reklamowy"grown, not made" ("dojrzały, nie fabryczny").

Z kolei butelki mają stać się krystalicznie czyste w wynikuprzejścia przez producenta na przetwarzalne, plastikowe butelkitypu PET, które mają mieć taką samą klarowność jak szkło. Dziękitemu butelki z ketchupem Heinza mają być lżejsze o 9 procent, coprzyniesie oszczędności rzędu prawie 340 ton plastiku rocznie.

Nowy wygląd ketchupu Heinza został zaprojektowany przez agencjęprojektancką Vibrandt. Przed wprowadzeniem go na rynek producentzwrócił się do swoich klientów, z których aż 87 procentstwierdziło, że lepiej komunikuje on ponad 130-letnie doświadczeniefirmy na rynku.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"