Herbapol-Lublin startuje z kampanią nowych napojów herbalove

Firma Herbapol-Lublin rozpoczyna kampanię wspierającą nowości, jakimi są napoje owocowo-herbaciane herbalove. Hasło kampanii brzmi „Z miłości do smaku i orzeźwienia!”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Herbapol-Lublin startuje z kampanią nowych napojów herbalove

Herbalove to nowe, niegazowane napoje marki Herbapol, stanowiące połączenie herbaty, owoców i ziół. Są dostępne w pięciu wariantach: Biała herbata, arbuz i mięta, Zielona herbata, mango i pokrzywa, Biała herbata, malina i kwiat lipy, Zielona herbata, poziomka i rumianek oraz Czarna herbata, kwiat wiśni i skrzyp.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cztery-rodziny-w-reklamach-herbapol-i-dzien-smakuje-lepiej ##

„Z miłości do smaku i orzeźwienia”

Wraz z początkiem czerwca wystartowała kampania „Z miłości do smaku i orzeźwienia” promująca te nowości. – Hasło kampanii w prosty sposób wyraża to, co najważniejsze w herbalove – mówi Agnieszka Pragacz, senior brand manager w Herbapol-Lublin. – Napoje te powstały z naszej pasji i miłości do herbaty, owoców i ziół. Pozytywnie zaskakują niebanalnymi, fantazyjnymi smakami, dostarczając jednocześnie naturalnego orzeźwienia.

Kampania obejmować będzie intensywne działania w kanałach digitalowych. Produkty herbalove będą promowane poprzez VOD oraz szeroko w social mediach (Facebook, Instagram, Tik Tok), jak również poprzez akcje z influencerami.

Klipy będą emitowane w najpopularniejszych serwisach streamingowych w tym m.in. w Player.pl, Polsat Box, a także na platformie Youtube.

Zaplanowana została również kampania na nośnikach OOH. Billboardy oraz formaty typu Citylight ukazujące herbaLOVE zobaczymy na ulicach największych polskich miast oraz w okolicach najważniejszych ciągów komunikacyjnych w kraju. Dodatkowo, kampania otrzyma silne wsparcie poprzez intensywne działania PR-owe oraz trade marketingowe.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/herbapol-polana-pierwsza-w-historii-kampania-reklamowa ##

Za koncepcję i kreację kampanii odpowiedzialna jest Czteryczwarte Brand Design, a za produkcję klipu Agencja Kreatywna Carla Zuri. Media na potrzeby działań zakupił dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"