K+Group zrealizuje kampanię edukacyjną dla Herbapol Poznań

Herbapol Poznań jest sponsorem wakacyjnej akcji edukacyjnej pod hasłem „Przyjaciółki  z natury”, której celem jest uświadomienie Polkom, jak ważne jest dbanie o siebie i o swoje zdrowie w naturalny sposób przy infekcjach układu moczowego wśród kobiet. Kampanię przygotował i realizuje zintegrowany zespół K+Group.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
K+Group zrealizuje kampanię edukacyjną dla Herbapol Poznań

– Niestety Polki częściej skupiają się na leczeniu objawów, zapominając o codziennym wsparciu organizmu. Kampania ma na celu uświadomienie, że istnieją sposoby na ograniczenie konsekwencji wynikających z chorób układu moczowego. Zwłaszcza, biorąc pod uwagę okres wakacji i wyjazdów, w którym jesteśmy jeszcze bardziej narażeni. – mówi Joanna Piczuła, integrated communication director, K+Group.

W ramach zintegrowanych działań, należąca do K+Group agencja badawcza K+Research by Insight Lab przeprowadziła sondaż i opracowała raport, analizujący społeczny aspekt problemu, jakim są infekcje dróg moczowych oraz kobiecych nawyków w zakresie wyboru leków czy źródła uzyskiwania porad. Zdobyte w wyniku badania dane zostaną wykorzystane w wielokanałowej kampanii informacyjnej.

Główna platformą komunikacji będzie dedykowana strona LP, informująca m.in. o wynikach badania społecznego oraz poszczególnych etapach akcji. Ponadto, będzie ona zawierać artykuły edukacyjne, a także relacje z aktywacji zaplanowanych w ramach kampanii. Działania obejmują również media relations i promocję w mediach społecznościowych.Kluczowym elementem całej akcji edukacyjnej będzie 8-dniowe road show na wybrzeżu Bałtyku, podczas którego mobilne vany „Przyjaciółek z natury” odwiedzą miejscowości na Półwyspie Helskim i zorganizują szereg atrakcji dla wypoczywających. W specjalnie utworzonych strefach goście będą mogli uczestniczyć w zajęciach z jogi, porozmawiać z przedstawicielami sponsora wydarzenia, a także dla ochłody odwiedzić stoisko z lemoniadą z naturalnych składników.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii w całości odpowiada K+Group. Linię kreatywną i landing page zaprojektuje należąca do grupy agencja reklamy i brandingu K+Creative. Zespół K+PR z kolei zajmie się obsługą biura prasowego, media relations, natomiast K+Digital udzieli wsparcia w komunikacji w mediach społecznościowych. 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?