Hipnotyzująca kampania reklamuje Non Stop Świat w Netii

Netia wprowadza taryfę telefoniczną Non Stop Świat skierowaną do firm. Ofertę wspiera kampania reklamowa – przygotowana przez Brasil i ZenithOptimedia – z hipnotyzującym przekazem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Udostępniana właśnie przez Netię taryfa telefoniczna Non Stop Świat skierowana jest do małych i średnich przedsiębiorstw, które prowadzą krajowe i międzynarodowe kontakty biznesowe. W ramach stałego abonamentu za 79,90 zł miesięcznie (a przy zamówieniu przez stronę netia.pl – za 69,90 zł) firma otrzymuje nielimitowane rozmowy na numery stacjonarne w Polsce i Unii Europejskiej, a także numery stacjonarne i komórkowe w USA i Kanadzie. Natomiast w ramach „Hipnotyzującej promocji dla firm” usługa ta w pakiecie z internetem kosztuje 2 zł miesięcznie nawet przez pół roku.

Nową taryfę wspiera radiowa kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do emitowanych obecnie reklam Netii z Tomaszem Kotem jako hipnotyzerem (więcej na ten temat). Spoty radiowe do końca listopada będą emitowane w Radiu ZET, RMF FM, „Trójce”, Tok FM, Radiu PIN i Chilli Zet. Akcję przygotowały agencja reklamowa Brasil (kreacja) i dom mediowy ZenithOptimedia (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koniec aplikacji Messenger na komputery

Koniec aplikacji Messenger na komputery

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

"Elle" bez naczelnej. Marta Tabiś zostanie szefową obszaru Lifestyle w Onecie

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Przedsiębiorczynie też zajmują się domem. Na ile wyceniają obowiązki domowe?

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Na rynek wchodzi wspólna oferta Onet Premium i Storytel

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie

HBO Max pokazało zwiastun nowego serialu o sekcie