Hit Radia Zet

Płyta Radia Zet lepsza od Michała Wiśniewskiego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Pod zaledwie dwóch tygodniach od premiery najnowsza płyta Radia Zet - "Radio ZET tylko wielkie przeboje na lato" uzyskała status złotej płyty, czyli kupiło ją już ponad 17,5 osób.

- Żeby mieć złoto trzeba sprzedać 35 000 egzemplarzy. Jeśli jest to wydanie dwupłytowe to liczy się , że 17500 sprzedanych opakowań daje złoto - my już przekroczyliśmy tę sumę i idziemy dalej - mówi nam Magda Kramska  - Kink, Rzecznik Prasowy Radia Zet.

Warto podkreślić, że najnowsza płyta Zetki w dalszym ciągu jest na pierwszym miejscu list sprzedaży- OSIP. Właśnie w okresie 21.06 - 27.06.2004 r. płytę "Radio ZET tylko wielkie przeboje na lato" kupiło więcej osób, niż najnowszą i zarazem ostatnia płytę zespołu "Ich Troje" (podobnie jak tydzień wcześniej).

 1   RADIO ZET: TYLKO WIELKIE PRZEBOJE NA LATO      2    ICH TROJE 6 - OSTATNI PRZYSTANEK   L   3    TOP KIDS    L   4  KRZYSZTOF KRAWCZYK TO CO W ŻYCIU WAŻNE    5   SISTARS SIŁA SIÓSTR    WIELKIE JOŁ   6  KABARET TEY KABARET TEY VOL. 2: CIĄG DALSZY     7   PINACOLADA    8  NAJLEPSZA MUZYKA DO USŁYSZENIA w RMF  9   MUZYKA FILMOWA DIRTY DANCING 2      10  JEDEN OSIEM L WIDEOTEKA   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu