Hodowcy drobiu promują „drobiowe przysmaki - każdemu w smak” (wideo)

Ruszyła kampania „Drobiowe przysmaki - każdemu w smak” promująca jedzenie produktów drobiowych. Akcję na zlecenie Krajowej Rady Drobiarstwa przygotowały firmy Legend Group, Infinity Media i Red Carpet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Głównym celem kampanii „Drobiowe przysmaki - każdemu w smak” jest zbudowanie świadomości wędlin drobiowych jako odrębnej grupy produktów oraz upowszechnienie wiedzy na temat ich lekkości, uniwersalności i walorów smakowych i odżywczych. Akcja podkreśla również dużą różnorodność produktów drobiowych.

Kampania jest skierowana do kobiet, bo to one zazwyczaj zajmują się zakupami domowymi oraz wyborem i przyrządzaniem posiłków dla rodziny.

Akcja - zaplanowana do 26 maja - obejmuje emisję spotu telewizyjnego oraz działania w internecie (m.in. serwis drobioweprzysmaki.pl, aktywności w blogosferze). Kampanię przygotowało konsorcjum złożone z agencji reklamowej Legend Group i domu mediowego Infinity Media, a produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Red Carpet.

Budżet akcji wynosi 2,45 mln zł. Legend Group i Infinity Media w dotyczącym jej przetargu wygrały z 12 innymi podmiotami, których nazw Krajowa Rada Drobiarstwa nie ujawnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"