Holenderski klub piłkarski może promować na koszulkach e-sklep z akcesoriami erotycznymi

Klub holenderskiej ekstraklasy FC Emmen doszedł do porozumienia z tamtejszą federacją (KNVB) w sprawie umieszczenia na koszulkach swoich piłkarzy logo internetowego sklepu EasyToys z akcesoriami erotycznymi. Początkowy zakaz takiej reklamy przyczynił się do ogromnej popularności koszulek wśród kibiców.

Udostępnij artykuł:

Przed tygodniem KNVB zabroniła występować zespołowi Emmen z logo EasyToys, co spotkało się z krytyką z różnych stron. W ostatnich dniach doszło do rozmów przedstawicieli klubu i związku piłkarskiego, które zakończyły się wypracowaniem tymczasowego rozwiązania.

- FC Emmen po raz pierwszy zagra z tym logo w niedzielę z Willem II Tilburg - ogłoszono po spotkaniu.

Wg federacji promocja Easytoys niewłaściwa dla młodych

Wcześniej federacja uznała, że umieszczenie loga sponsora z branży erotycznej na strojach meczowych piłkarzy nie jest właściwe, choć nie wskazano, że naruszało to jakiekolwiek wewnętrzne przepisy. - Musimy brać pod uwagę, że piłka nożna jest zarówno dla młodych, jak i starszych - uzasadniła decyzję KNVB.

Prezes FC Emmen Ronald Lubbers, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom federacji, zgodził się, by kontrakt sponsorski planowany na trzy lata podpisać ostatecznie na rok. Wartość umowy z EasyToys wynosi 500 tys. euro rocznie.

Dwa dotychczasowe spotkania z bieżącego sezonu ligowego drużyna Emmen rozegrała bez logo jakiegokolwiek sponsora na koszulkach. Zakaz nałożony przez federację wywołał tak duże zainteresowanie replikami koszulek, że klub zmuszony był wydłużyć godziny działania sklepu z pamiątkami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem