Home Sweet Home PR dla marki Opoczno

Producent płytek ceramicznych Opoczno, w Polsce rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę public relations. Od sierpnia 2020 r. za jej działania PR odpowiedzialna będzie firma doradztwa komunikacyjnego Home Sweet Home PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Home Sweet Home PR dla marki Opoczno

Home Sweet Home PR odpowiadać będzie za działania media relations, w tym serwis prasowy i prowadzenie biura prasowego. Ponadto, do zadań agencji należy doradztwo strategiczne w obszarze public relations, koordynacja projektów specjalnych realizowanych przez markę oraz wsparcie koncepcyjne i organizacyjne klienta w budowaniu relacji z architektami i projektantami wnętrz.

Z ramienia agencji obsługą klienta zajmować się będą Justyna Siejka i Marcin Poboży, wspólnicy w Home Sweet Home PR oraz Anna Usakiewicz, konsultant ds. PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/miloo-home-klientem-home-sweet-home-pr ##

Umowa pomiędzy marką Opoczno a Home Sweet Home PR została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska