Home Sweet Home PR dla marki Opoczno

Producent płytek ceramicznych Opoczno, w Polsce rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę public relations. Od sierpnia 2020 r. za jej działania PR odpowiedzialna będzie firma doradztwa komunikacyjnego Home Sweet Home PR.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Home Sweet Home PR dla marki Opoczno

Home Sweet Home PR odpowiadać będzie za działania media relations, w tym serwis prasowy i prowadzenie biura prasowego. Ponadto, do zadań agencji należy doradztwo strategiczne w obszarze public relations, koordynacja projektów specjalnych realizowanych przez markę oraz wsparcie koncepcyjne i organizacyjne klienta w budowaniu relacji z architektami i projektantami wnętrz.

Z ramienia agencji obsługą klienta zajmować się będą Justyna Siejka i Marcin Poboży, wspólnicy w Home Sweet Home PR oraz Anna Usakiewicz, konsultant ds. PR.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/miloo-home-klientem-home-sweet-home-pr ##

Umowa pomiędzy marką Opoczno a Home Sweet Home PR została zawarta na czas nieokreślony.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber