Homla wybiera Euvic 360 e-com

Agencja technologiczna Euvic 360 e-com (Euvic Performance) nawiązała współpracę z internetowym sklepem Homla.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Homla wybiera Euvic 360 e-com

Działania reklamowe dla homla.com.pl objęły swym zakresem usługę display oraz email retargetingu.

- O nawiązaniu współpracy z Euvic 360e-com zdecydowały wysoka jakość oferty oraz bardzo dobre wyniki sprzedażowe w okresie testów - podkreślił Krzysztof Świerzak, e-commerce & multichannel manager w Homla.

Klient został pozyskany w wyniku działań new businessowych Euvic 360-ecom.

Homla jest marką wyposażenia wnętrz dostępną w 49 salonach na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"