Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów

Aby przyciągnąć turystów po przedłużonych blokadach i ograniczeniach związanych z Covid -19, Organizacja Turystyczna Hongkongu rozda 500 000 biletów lotniczych. Chce ich w ten sposób zachęcić do odwiedzin.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów

Globalna kampania turystyczna „Hello Hong Kong” ma na celu uświadomienie, że kraj zniósł wszelkie ograniczenia w podróżowaniu i jest otwarty dla podróżnych, jednocześnie oferując im bogatą ofertę turystyczną.

Dr Pang Yiu-kai, przewodniczący Rady Turystyki Hongkongu (HKTB), powiedział: - Hongkong powraca na mapę dla podróżujących z całego świata, oferując więcej atrakcji niż kiedykolwiek wcześniej. W największym stopniu witamy świat poprzez kampanię „Hello Hong Kong”, zapraszając wszystkich, którzy wracają do jednego z najwspanialszych miejsc turystycznych na świecie. Jestem przekonany, że tętniąca życiem kultura Hongkongu, w której wschód spotyka się z zachodem, wraz z naszymi kultowymi i zupełnie nowymi atrakcjami oraz wciągającymi doświadczeniami, przyciągną podróżnych z powrotem w epicką, niezapomnianą podróż.

Kampania obejmuje również akcję „Hong Kong Goodies”, czyli kupony dla gości zapewniające bezpłatnego drinka powitalnego w wybranych barach, restauracjach i hotelach lub kupon pieniężny do wykorzystania w sektorze transportowym, kulinarnym i detalicznym oraz w atrakcjach.

Kampania ma również na celu promowanie zmodernizowanych atrakcji i obiektów w Hongkongu, a także promowanie 250 imprez i festiwali, które odbędą się w tym roku, w tym maraton w Hongkongu, Art Basel, Museum Summit 2023, Hong Kong Rugby Sevens, Hong Kong Wine and Dine Festival i obchody odliczania do Nowego Roku.

Rynek turystyczny jest w tym roku najbardziej konkurencyjny, ponieważ narody na całym świecie walczą o gości, starając się zrekompensować straty spowodowane przez pandemię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style