Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów

Aby przyciągnąć turystów po przedłużonych blokadach i ograniczeniach związanych z Covid -19, Organizacja Turystyczna Hongkongu rozda 500 000 biletów lotniczych. Chce ich w ten sposób zachęcić do odwiedzin.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Hongkong rozda pół miliona biletów, by przyciągnąć turystów

Globalna kampania turystyczna „Hello Hong Kong” ma na celu uświadomienie, że kraj zniósł wszelkie ograniczenia w podróżowaniu i jest otwarty dla podróżnych, jednocześnie oferując im bogatą ofertę turystyczną.

Dr Pang Yiu-kai, przewodniczący Rady Turystyki Hongkongu (HKTB), powiedział: - Hongkong powraca na mapę dla podróżujących z całego świata, oferując więcej atrakcji niż kiedykolwiek wcześniej. W największym stopniu witamy świat poprzez kampanię „Hello Hong Kong”, zapraszając wszystkich, którzy wracają do jednego z najwspanialszych miejsc turystycznych na świecie. Jestem przekonany, że tętniąca życiem kultura Hongkongu, w której wschód spotyka się z zachodem, wraz z naszymi kultowymi i zupełnie nowymi atrakcjami oraz wciągającymi doświadczeniami, przyciągną podróżnych z powrotem w epicką, niezapomnianą podróż.

Kampania obejmuje również akcję „Hong Kong Goodies”, czyli kupony dla gości zapewniające bezpłatnego drinka powitalnego w wybranych barach, restauracjach i hotelach lub kupon pieniężny do wykorzystania w sektorze transportowym, kulinarnym i detalicznym oraz w atrakcjach.

Kampania ma również na celu promowanie zmodernizowanych atrakcji i obiektów w Hongkongu, a także promowanie 250 imprez i festiwali, które odbędą się w tym roku, w tym maraton w Hongkongu, Art Basel, Museum Summit 2023, Hong Kong Rugby Sevens, Hong Kong Wine and Dine Festival i obchody odliczania do Nowego Roku.

Rynek turystyczny jest w tym roku najbardziej konkurencyjny, ponieważ narody na całym świecie walczą o gości, starając się zrekompensować straty spowodowane przez pandemię.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały