Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku

Rusza kampania edukacyjna „Wzrok OK” zainicjowana przez producenta soczewek okularowych Hoya i Seiko.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hoya promuje zdrowe nawyki higieny wzroku

Ogólnopolska kampania „Wzrok OK” ma zachęcić Polaków do badania wzroku, wdrożenia zdrowych nawyków w zakresie jego higieny i regularnych konsultacji u specjalisty.

Spot kampanijny będzie emitowany m.in. na platformach VOD, YouTube. Kampania będzie też wspierana intensywnie działaniami social media i PR.

Pierwsza faza kampania edukacyjnej „Wzrok OK” potrwa przez dwa miesiące, w lutym i w marcu. W tym czasie, na stronie MamWzrokOK.pl użytkownicy znajdą ciekawe, merytoryczne publikacje oraz wyszukiwarkę salonów optycznych.

Kampanię przygotowała agencja On Board Think Kong, Produkcją spotu zajęło się studio Panato, postprodukcją Maciej Adamczyk / Madhouse.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów