HP w świątecznej kampanii podkreśla jak ważne jest bycie razem, niezależnie od poglądów (wideo)

Swoją świąteczną kampanią firma HP chce zwrócić uwagę na to, że trzeba stawać w obronie wartości, które jednoczą ludzi, mimo różniących ich poglądów. W bożonarodzeniowym spocie opowiada historię pewnej rodziny, która spotyka się razem przy stole.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
HP w świątecznej kampanii podkreśla jak ważne jest bycie razem, niezależnie od poglądów (wideo)

Trwający niemal 3 minuty film „Togetherness” opowiada o kilkunastoosobowej rodzinie, która spotyka się przy świątecznym stole. Najpierw jest miło, ciepło i sympatycznie. W miarę upływu czasu zaczynają się krótkie sprzeczki pomiędzy jej członkami, głównie wynikające z tego, że każdy ma inne poglądy na dany temat. W pewnym momencie dochodzi do kłótni pomiędzy siostrami. Jedna z nich wyprasza drugą z domu.

Wtedy córka jednej z tych sióstr, po tym jak dostrzega na ścianie zdjęcie swojej matki z jej siostrą z dzieciństwa, postanawia zrobić - dzięki specjalnemu urządzeniu HP -  kolaż zdjęć obu kobiet. Przygotowuje go w kształcie serca i zawiesza na lodówce. Gdy jej matka to zauważa, kroi ciasto i idzie do siostry, która siedzi przed domem. Spot kończy się słowami: „If we never reach out, we never come together” i „This holiday season let's reinvent together”.

- W naszym kraju, jak i na całym świecie istnieje olbrzymia polaryzacja i podziały polityczne. Marki mają teraz wyjątkową okazję, by stanąć w obronie wartości, które nas jednoczą - powiedział Antonio Lucio, dyrektor ds. marketingu i komunikacji w HP.

Przygotowując kampanię firma korzystała z badań Pew Research Center, z których wynika, że wszyscy ludzie chcą lepszego świata dla swoich dzieci, chcą by lepiej im się żyło itp. - Nasz film jest próbą wydobycia tych wartości, które nas jednoczą - przed polityką, poprzez wspomnienia - które mamy, niezależnie od tego, czy jesteśmy z czerwonych czy niebieskich Stanów – powiedział Antonio Lucio. W jednoczeniu ludzi ma pomagać właśnie technologia, którą w swoich urządzeniach stosuje firma HP.

Film emitowany jest głównie w internecie. Za jego kreację odpowiada agencja Giant Spoon.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta

Radiowa Jedynka z audio serialem o "Znachorze". Premiera w święta

Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk uniewinnieni od zarzutu gwałtu

Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk uniewinnieni od zarzutu gwałtu

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

"Gazeta Wyborcza" opisała leki szefa BBN. Minister zapowiada postępowanie

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Republika usunęła reportaż z zarzutami wobec ojca 4-latki. "Otrzymaliśmy nieznane wcześniej dokumenty"

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz