Huggies reklamowane pod hasłem „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies”

Rusza kampania reklamowa pieluszek Huggies (Kimberly-Clark) oparta na haśle i koncepcji „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies”. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy z grupy Euro RSCG Polska i dom mediowy Mindshare.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Koncepcja kreatywna „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies” ma na celu budowanie zaufania i pozytywnego wizerunku pieluszek Huggies. Marka zachęca młodych rodziców, by cieszyli się każdą chwilą spędzoną z dzieckiem i wykorzystywali ją jak najlepiej.

W ramach kampanii uruchomiono program „Gwarancja satysfakcji Huggies”, w którym zbierane są opinie matek na temat produktów Huggies. Dodatkowo każda osoba niezadowolona z nich może otrzymać zwrot kosztów ich zakupu.

grafika

Kampania obejmuje też różnego rodzaju działania marketingowe: reklamy prasowe (w czasopismach parentingowych, m.in. „Mamo to ja”, i lifestylowych, m.in. „Gali”, „Twoim Stylu”, „Przyjaciółce”), cykl reportaży przygotowanych wspólnie z jedną ze stacji telewizyjnych, materiały i aktywności POS (konkursy, plakaty i ulotki w sieciach handlowych) oraz serwis internetowy cieszciesiesoba.pl. Ponadto do akcji zostanie zaangażowana popularna polska aktorka, która niedawno została mamą. Firma Kimberly-Clark nie ujawnia na razie, kto to konkretnie będzie. Kampania w różnych odsłonach będzie prowadzona do końca br.

Koncepcję strategiczną „Cieszcie się sobą, resztą zajmie się Huggies” oraz reklamy ATL i BTL do akcji przygotowała agencja Euro RSCG 4D. Serwis cieszciesiesoba.pl przygotowała agencja Euro RSCG Digital, za obsługę konkursów konsumenckich odpowiada agencja Euro RSCG Marketing House, a działania PR i w social media prowadzi agencja Euro RSCG Sensors. Natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"