Hulu ma już 20 milionów subskrybentów w USA, wiele nowości dla użytkowników

Amerykańska platforma SVoD Hulu na koniec pierwszego kwartału tego roku miała ponad 20 mln aktywnych subskrybentów w Stanach Zjednoczonych. To wzrost o ponad 3 miliony, w porównaniu z końcem ubiegłego roku.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Hulu ma już 20 milionów subskrybentów w USA, wiele nowości dla użytkowników

Informacje na temat rozwoju platformy i liczby subskrybentów podano na konferencji w nowojorskim Madison Square Garden, którego Hulu jest sponsorem tytularnym.

W czasie konferencji przedstawiciele platformy ogłosili kilka planowanych nowości w serwisie. Hulu w najbliższym czasie wprowadzi reklamy do usługi Live TV. Stopniowo będą się pojawiać przy kolejnych programach i transmisjach sportowych.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/hulu-z-miliardem-przychodow-reklamowych-17-milionow-subskrybentow-w-usa ##

Jeszcze w tym roku Hulu udostępni użytkownikom opcje pobierania treści na urządzenia, dzięki czemu będą mogli obejrzeć je w trybie offline. Funkcjonalność ma być dostępna jeszcze w tym roku.

Na mocy umowy zawartej z DreamWorks Animation, filmy tego studia pojawią się w bibliotece Hulu w przyszłym roku. Współpraca zakłada także produkcję nowych, oryginalnych treści, które dostępne będą wyłącznie na platformie. Pierwsze takie filmy pojawia się w Hulu w lipcu 2020 roku.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/spotify-i-hulu-wprowadza-wspolny-pakiet-uslug-za-12-99-dolarow-miesiecznie ##

Podczas konferencji potwierdzono również, ze powstanie trzeci sezon "Opowieści podręcznej" - najpopularniejszego serialu oryginalnego Hulu. Wśród programowych nowości, na platformę trafi m.in. serial inspirowany filmem "Cztery wesela i pogrzeb" oraz horrory "Dark" i " Blumhouse". Z kolei 25 lipca zadebiutuje "Castle Rock" J.J Abramsa, na podstawie prozy Stephana Kinga. Na platformie zobaczymy również " The First" z Seanem Pennem i "Little Fires Everywhere" z Reese Witherspoon i Kerry Washington.

Hulu na koniec ubiegłego roku zanotował 920 mln dolarów straty, głównie dlatego, że zwiększono inwestycje na produkcję nowych treści.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Uczą, jak wspierać dzieci w internecie. Startuje program "Cyfrowe Mosty"

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Wydatki na prawa sportowe przyspieszą. Do 2030 r. wzrost o 20 proc.

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Pozew zbiorowy w związku z fuzją właściciela TVN

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny

Szczygieł, Dunikowska-Paź, "Spięty" i Kula z tytułami Ambasadorów Polszczyzny