Hulu ze wzrostem liczby użytkowników o 48 proc., z serwisu korzysta 25 mln internautów

Serwis streamingowy Hulu, w którym większość udziałów posiada Disney w 2018 roku osiągnął liczbę 25 mln subskrybentów. Przy wciąż rosnącej grupie użytkowników platforma uzyskała 1,5 mld dolarów przychodów z reklam, jednak z powodu wysokich wydatków na technologię i treści Hulu wciąż nie przynosi zysków.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Hulu ze wzrostem liczby użytkowników o 48 proc., z serwisu korzysta 25 mln internautów

W 2018 r. Hulu zanotowało wzrost liczby subskrybentów o 48 proc., obecnie jak podaje serwis 25 mln użytkowników korzysta z różnych pakietów dostępnych na platformie w cenie od 7,99 do 39,99 dol. miesięcznie.

Hulu ujawniło także, że w ub.r. wpływy firmy pochodzące z reklam wzrosły o 45 proc. osiągając poziom prawie 1,5 mld dol., firma nie podała jednak łącznej wysokości swoich przychodów w ub.r.

Jak zauważają jednak zachodnie serwisy branżowe Hulu nie przynosi nadal zysków, bowiem w III kwartale ub.r. wykazało stratę w wysokości 440 mln dol., zaś w II kwartale zamknęła się ona kwotą 357 mln.

Dotychczasowy brak zysków Hulu jest związany głównie z wydatkami które serwis ponosi wciąż na nowe rozwiązania technologiczne oraz treści. Wśród nich są takie produkcje jak „The Handmaid’s Tale,” „King of the Hill,” „Lost” czy „Family Guy”. W komunikacie koncern Disney, do którego należy obecnie 60 proc. udziałów Hulu zapowiedział, że w nadchodzących miesiącach inwestycje zmierzające do rozbudowy oferty serwisu będą nadal zwiększane.

Podając orientacyjne roczne wyniki serwis zdradził także, że użytkownicy tej platformy w ub.r. każdego miesiąca spędzali na niej o 20 proc. więcej czasu niż rok wcześniej. Dokładniejszych statystyk w tym zakresie nie podano.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK