„Hybryda za hybrydę” - rusza loteria marki Semilac

W wyniku wygranego przetargu marka Semilac (Nesperta), powierzyła agencji Unique One opracowanie ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Hybryda za hybrydę”.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
„Hybryda za hybrydę” - rusza loteria marki Semilac

Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą między 15 listopada a 12 grudnia 2017 roku i obejmują produkty marki Semilac. Aby wziąć udział w loterii, należy jednorazowo kupić produkty za min. 99 zł, wejść na stronę loteriasemilac.pl i dokonać zgłoszenia, poprzez wypełnienie formularza. Na stronie loterii znajduje się animacja kręcącej się palety barw, która podobnie jak w ruletce wskazuje rodzaj wygranej. Ponieważ loteria ma charakter instant-win, zgłaszający od razu dowiaduje się, czy wygrał. Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony.

Do wygrania w loterii jest ponad 1300 nagród, w tym lampy ledowe (1000 sztuk), zestawy startowe do pielęgnacji paznokci marki Semilac (300 sztuk) oraz torby marki O BAG (50 sztuk). Loteria zostanie zakończona finałowym losowaniem samochodu marki Toyota Yaris Hybrid spośród wszystkich zgłoszeń.

Agencja Unique One odpowiedzialna jest za: koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS oraz kampanią w internecie (kampania AdWords, szeroka kampania na facebooku, instagramie oraz instastory, kanały własne marki Semilac), dodatkowo loteria będzie promowana przez influencerki współpracujące z marką.

 

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta