Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”

Ruszyła kampania reklamowa leku przeciwbólowego Ibuprom (produkowanego przez USP Zdrowie) nawiązująca do kampanii przed wyborami parlamentarnymi. W reklamach produkt jest przedstawiany jako „idealny kandydat w walce z bólem” oraz polecany „na wyborczy ból głowy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Ibuprom reklamowany jako „idealny kandydat na wyborczy ból głowy”

W ramach akcji uruchomiono serwis Wyborybezbolu.pl. Podano tam informację, że według sondażu zrealizowanego dla USP Zdrowie we wrześniu br. co trzeci Polak odczuwa ból głowy, gdy myśli o nadchodzących wyborach parlamentarnych.

- Na wyborczy ból, wybierz Ibuprom! - czytamy na stronie. Poniżej prezentowane są różne warianty tego produktu.

grafika

Kampania jest realizowana od początku października w internecie (m.in. na platformach społecznościowych) oraz outdoorze (ok. tysiąca billboardów i citylightów). Obejmuje grafiki z wieloma sloganami nawiązującymi do wyborów.

grafika

 

Za obsługę wszystkich marek USP Zdrowie w zakresie planowania i zakupu mediów odpowiada Wavemaker, wiosną br. obronił to zlecenie w przetargu. Natomiast od miesiąca obsługą producenta w internecie, m.in. w mediach społecznościowych, zajmuje się Agencja Warszawa.

grafika

Ostatnia duża kampania ATL-owa Ibupromu była prowadzona w pierwszej połowie br., reklamowano w niej Ibuprom RR.

grafika
grafika
grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej