Ideo Force zajmie się kampaniami NCBiR w internecie

Agencja Ideo Force wygrała przetarg Narodowego Centrum Badań i Rozwoju dotyczący kompleksowej obsługi jego kampanii w internecie - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Pokonała w nim 4 konkurentów, w tym m.in. agencję Euvic  Effect.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ideo Force zajmie się kampaniami NCBiR w internecie

Wybrana w nim agencja zajmie się m.in. reklamami w wyszukiwarce Google, w sieci partnerskiej Google, reklamą w Gmail/Discovery, remarketingiem, reklamą na YouTubie oraz innymi formami promocji w sieci.

Do przetargu zgłosiło się 5 firm: Youwillsee ( z ceną 424,7 tys. zł), Ideo Force (498,4 tys. zł), Euvic Effect (427,3 tys. zł), Foreto (585,8 tys. zł)  oraz N42 (40,9 tys. zł).

NCBiR oceniała w finale oferty tylko 2 agencji: Euvic Effect i Ideo Force, decydując się ostatecznie na wybór tej drugiej. Oferty pozostałych uczestników odrzucono.

Umowa z IdeoForce zostanie zawarta na rok, z możliwością przedłużenia na kolejne 12 miesiecy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?