Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche

Pod hasłem „Bądź zmianą, pozostań sobą” ruszyła kampania reklamowa nowego elektrycznego Porsche Macan z udziałem polskiej ambasadorki marki, Igi Świątek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Iga Świątek reklamuje elektryczne Porsche
Iga Świątek w reklamie Porsche, fot. materiały prasowe

Iga Świątek, która w zeszłym roku dołączyła do grona „Przyjaciół Porsche”, wzięła udział w spocie promującym bestsellerowego SUV-a, który dziesięć lat po premierze debiutuje w nowej, w pełni elektrycznej odsłonie.

- Zmiany bywają trudne, ale są dla mnie synonimem nowej energii, siły i radości, która im towarzyszy. Zwykle wychodzą na dobre, więc cieszę się, że za sprawą udziału w kampanii mam okazję być częścią zmian w marce Porsche, jaką jest wprowadzenie elektrycznie napędzanego Macana - powiedziała Iga Świątek przy okazji nagrań do najnowszej kampanii.

Wojciech Grzegorski, dyrektor marki Porsche w Polsce, dodaje: - Bez zmian nie byłoby rozwoju, a historia sukcesu zarówno Igi, jak i Porsche pokazuje, że warto podejmować ryzyko i wyznaczać nowe standardy. Współpraca z Igą przy tej kampanii była dla nas czymś naturalnym.

Za kreację kampanii odpowiada DDB Warszawa, za produkcję Papaya Films. Muzykę do kampanijnego video skomponował JIMEK. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję