Iggy Pop i ciuchy z odzysku w reklamie sieci H&M (wideo)

Nowy spot reklamowy sieci odzieżowej H&M namawia do oddawania niechcianych ubrań do recycklingu. A głęboki głos Iggy Popa przekonuje, że w modzie nie ma reguł i każdy znajdzie coś dla siebie.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

W trwającym 90 sekund klipie kamera przemierza różne regiony świata pokazując na ekranie ludzi ubranych w przeróżne stroje, czasem poddanych też zaskakującym stylizacjom.

Legendarny rockowy wokalista Iggy Pop, oprócz tego, że na moment pojawia się przed kamerą, pełni w spocie rolę narratora. Swoim głębokim głosem przekonuje, że w modzie nie ma granic ani reguł i każdy znajdzie dla siebie odpowiedni klimat, niezależnie od wieku i płci.

Najważniejszą ideą reklamy jest zwrócenie uwagi odbiorcy na problem recyklingu ubrań. Dlatego na końcu klipu H&M podkreśla: W modzie nie ma reguł z wyjątkiem jednej - oddaj swoje ciuchy do recyklingu. Komentarz dołączony do spotu informuje też, że niechciane ubrania można oddać w jednym z 3,3 tys. sklepów sieci H&M na całym świecie. Zostaną z nich wyprodukowane nowe stroje, a recykling jednej zwykłej koszulki pozwala zaoszczędzić 2,1 tys. litrów wody.

Za kreację spotu odpowiedzialna jest agencja Forsman & Bodenfors.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?