„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W nowej kampanii dań gotowych Proste Historie marki Iglotex występuje aktor Tomasz Karolak. Kreacją reklam zajęła się GPD Agency.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W spocie Tomasz Karolak opowiada o swoich kulinarnych osiągnięciach i inspiracjach mową wierszowaną kojarzącą się inwokacją z „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Reklama prezentuje różne dania gotowe Proste Historie marki Iglotex: pyzy, pierogi i krupnik.

W ramach kampanii uruchomiono serwis Jakjechaczmickiewiczem.pl z poradami kulinarnymi.

 

Tomasz Karolak to kolejna znana osoba promująca Proste Historie marki Iglotex. W poprzednich kampaniach wystąpili m.in. Natalia Kukulska, Magdalena Różczka, Maryla Rodowicz, Marcin Prokop oraz Wojciech Mann.

Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency. Działania obejmują przede wszystkim telewizję i internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana