„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W nowej kampanii dań gotowych Proste Historie marki Iglotex występuje aktor Tomasz Karolak. Kreacją reklam zajęła się GPD Agency.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Jak jechać z Mickiewiczem?” - Tomasz Karolak reklamuje Iglotex (wideo)

W spocie Tomasz Karolak opowiada o swoich kulinarnych osiągnięciach i inspiracjach mową wierszowaną kojarzącą się inwokacją z „Pana Tadeusza” Adama Mickiewicza. Reklama prezentuje różne dania gotowe Proste Historie marki Iglotex: pyzy, pierogi i krupnik.

W ramach kampanii uruchomiono serwis Jakjechaczmickiewiczem.pl z poradami kulinarnymi.

 

Tomasz Karolak to kolejna znana osoba promująca Proste Historie marki Iglotex. W poprzednich kampaniach wystąpili m.in. Natalia Kukulska, Magdalena Różczka, Maryla Rodowicz, Marcin Prokop oraz Wojciech Mann.

Za kreację nowej kampanii odpowiada agencja reklamowa GPD Agency. Działania obejmują przede wszystkim telewizję i internet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]