IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych

Oferująca usługi audiomarketingu firma IMS podpisała 4-letni kontrakt o wartości 10 mln zł. To znaczące poszerzenie dotychczasowej współpracy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
IMS ma kontrakt na 10 mln zł z siecią stacji paliwowych

W ramach umowy IMS bedzie dostarczał do stacji paliwowych kontrahenta (w komunikacie nie podano, o którą sieć stacji chodzi) rozwiązania audiomarketingowe i digital signage. W efekcie liczba lokalizacji obsługiwanych przez IMS w modelu abonamentowym powiększy się o ok. 900.

- Kontrakt obejmuje sprzedaż urządzeń digital signage, ich instalacje i serwis oraz sprzedaż systemów nagłośnieniowych, wynajem urządzeń do audiomarketingu i dostarczanie wysokiej jakości playlist muzycznych - wyliczono w komunikacie. Zaznaczono, że IMS przy realizacji zlecenia będzie korzystać z baz muzycznych swojej spółki zależnej Closer Music.

Firma podkreśliła, że „kontrakt ten pokazuje wysokie i wciąż rosnące zainteresowanie firm z różnych obszarów gospodarczych wysokiej jakości usługami marketingu sensorycznego dostarczanymi przez Spółkę i całą Grupę Kapitałową IMS”.

W pierwszych trzech kwartałach br. grupa IMS osiągnęła wzrost przychodów rok do roku z 27,17 do 38,18 mln zł, zysku EBITDA z 10,64 do 11,6 mln zł i zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej z 4,87 do 5,21 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK